#SMAKHAS son gün öğretileri
"hiçbirimiz hepimiz kadar akıllı değiliz"
takımlar oluşturarak çöz
"practice makes perfect"
"ne kadar çoklaşırsan o kadar iş yapamazsın"
5 kişiden fazla insanın olduğu toplantıdan karar çıkmazmış
kriz vs. not kriz
hala hakkımızda konuşacak kadar duygusal bağları var müşterinin
BSG demek yerine "güvendiğim dağlara kar yağdı ne yaptın marka" şeklinde yazıyorsa
kriz olarak değerlendirmek yerine onlara hafifletici çözümler getirmelisin
"çok ciddi" krizin varsa reklam basma - krizi örtmeye çalıştığın anlaşılır daha çok tepki toplarsın
ama markan kanser yapıyor krizi çıktığında çevreci fatura mesajını da basmalısın alttan alttan ama daha büyük kriz olunca bunu pompalamakta ısrar edersen insanlar "yemezler bunları" şeklind eorganize olabilir.
çözülen kriz vs. sindirilen kriz
diye bir fark far
sorunu identify edip çözmek ile ateşi söndürmek bir değil!
No comments:
Post a Comment