Saturday 8 January 2011

I ♥♥♥ CNN "inside .." series


İveeeeet, biraz sıkıcı geliyor olabilir kulağa ama bayılıyorum CNN'in inside the middle east ve inside africa serilerine. ve yine iveeeeet işten gelip karmançorman kafayla CNN izliyorum, ingilizcesini takip etmek için ayrı bir efor sarfediyorum ve program bittiğinde telecondan çıkmış gibi yoruluyorum ama çok zevk alıyorum.

Kaç tane TR programı izledikten sonra zamanınızı "kaliteli" birşey yapmakla geçirdiğiniz hissi içinizi kaplıyor ki?
Belki 2-3
şimdilerden ie. sosyalmedyatv

Haliyle bu programlara sponsor olan Qatar Foundation(unlocking human potential) ve Zenith Bank(In your best interest)'e gönülden hastayım. İnanmazsınız marka söylemlerine bile inanasım var(!)

Hadi Qatar Foundation'ın amacı "advanced knowledge-based society" yaratmak ama Zenith Bank'i sosyal sorumluluk projesi olarak alışılagelmişin dışına çıkarak inanılmaz katma değerli birşey yapmasından dolayı bir ayrı takdir ediyorum.

#SMAKHAS'ta yer yer "lovemark" konsepti gündeme geliyor.
CNN inside serileri benim için tam bir lovemark oldu!

I ♥♥♥ CNN "inside .." series


No comments: