Monday 22 November 2010

Beril'le yeni kültlerimizden: Acı Aşk






Doğu-Batı sentezini iyi bağlayan bir film.
Orhan her nane yediğinde arka planda Boğaziçi Köprüsü var.
Şiirler ve"Arabesk"müzikler dudak ısırtıyor.

Ey kanımın bataklığının altın balığı hoş olsun sarhoşluğun beni içiyorsun. Furuğ Ferruhzad

..Önemli değil. Aç mısın? --> Back again!

Daha yeni aldatılmış bir erkek bana hiç bir zarar veremez.. (Bir erkek başka sebepten ağlayamaz mı?!)

Doğulular genellemelere pek inanmazlar çünkü çok çabuk ölürler.
Çok çabuk öldükleri için de hayattan öyle çabuk kopmazlar.
Herşeye de erkenden sahip olurlar; erken yaşta meslek sahibi olurlar erken yaşta evlenirler genç yaşta çocukları olur.

"Seni o kadar çok seviyordum ki bana karşı kendini tercih edeceksin diye çok korktum" --> Gözünü sevdiğimin erkek tribi bir kadına bu kadar mı yakışır :)

Ama asıl hatun mantığı böyle düz işte:
Missed me missed me now you've gotta kiss me
If you kiss me mister you must think i'm pretty
If you think so you must want to fuck me
If you fuck me mister it must mean you love me
If you love me mister you would never leave me
Its as simple as can be!

Terk edilme konsepti için düzenlenmiş en iç cızlatıcı şarkılardan biri: If you go away
..
but if you stay I'll make you a night
like no night has been or will be again
..
Though the good has gone from the word goodbye

No comments: